Gyakran ismételt kérdések és hasznos információk !
Összegyűjtöttünk Nektek gyakran feltett kérdésekre adott válaszainkat , és néhány – úgy gondoljuk – hasznos tudnivalót , amik remélhetőleg segítségetekre lesznek jobban megismerni a ForYou esküvői – rendezvény Party Zenekarunkat , és kicsit képbe kerülni , hogyan is működnek a dogok… Szóval , kötelező olvasmány ! 😀
Kérünk benneteket , ha bármi nem egyezik az elképzeléseitekkel , ha valami nem szimpatikus a ForYou Party Zenekarral kapcsolatban , úgy gondolkodás nélkül lépjetek tovább , mert nekünk legalább annyira fontos , hogy velünk kompatibilis , jó fej párokkal , megrendelőkkel dolgozzunk együtt , mint Nektek az , hogy megtaláljátok a számotokra megfelelő esküvői –rendezvény zenekart .
De bízunk benne , hogy korrekt , őszinte válaszainkkal elnyerjük bizalmatokat ! 🙂
– Szimpatikus a a ForYou Party Zenekar , hogyan kérhetek ajánlatot , milyen információkat adjak meg ehhez ?
Legideálisabb első körben e-mailben megkeresni zenekarvezetőnket.
Árajánlat küldéséhez elengedhetetlen információk :
DÁTUM – Hiszen látnunk kell , hogy az napra szabadok vagyunk – e még ?
HELYSZÍN – Árajánlatunk minden esetben tartalmazza a zenekar utazási költségét is , ez csak a helyszín ismeretében lehetséges , valamint bizonyos távolságon túl , és bizonyos helyszíneken nem vállalunk fellépést.
Árajánlat küldéséhez nekünk ennyi információ elég is ! 🙂
– Mi a ForYou Party Zenekar felállása ?
Zenekarunk négy tagból áll . Három hangszeres zenész – dob, billentyűs hangszerek – ének , gitár – ének – , egy énekesnő .
– Mekkora helyen fér el a zenekar ?
– Zenekarunk minimális helyigénye 15 m2 .
Szükség esetén kisebb helyre is össze tudjuk húzni magunkat , de ebben az esetben ez már nem túl esztétikus , valamint előfordulhatnak technikai problémák , úgy mint mikrofonok összegerjedése….stb…. biztos hallottatok már olyat , amikor búg , vagy élesen sípol , “fütyül” a zenekar…. na , ez ettől is lehet. 🙂 Szóval , ha ennél kisebb terület áll rendelkezésre a helyszíneteken , akkor ezt a kb. méret megjelölésével jelezzétek felénk , hogy ki tudjuk sakkozni elférünk az adott helyen , vagy sem , de nagyon rugalmasak vagyunk , igyekszünk mindenre megoldást találni ! 🙂 Fontos szempont a színpaddal / zenekari területtel kapcsolatban , hogy olyan legyen az elhelyezkedése , hogy azon keresztül nem lehet átjárás , sem a vendégek , sem a helyszín dolgozói ( pl. felszolgálók ) részéről !!
– Vállalja -e a ForYou Party Zenekar a helyszíni polgári szertartás hangosítását ?
– Igen.
Abban az esetben , ha a ceremónia ugyan abban a helyiségben kerül megrendezésre , ahová a zenekarnak alapból be kell szerelnie , akkor minden további nélkül,nagyon szívesen ! 🙂
Ha a szertartásotok másik helyiségben , kertben , teraszon , stb. lesz ,akkor ehhez külön technikát kell beszerelnünk. Igény esetén ezt mi úgy szoktuk kibérelni erre a célra. Amennyiben a technika bérleti díjának plusz költségét tudjátok vállalni , úgy le tudjuk bonyolítani a polgári ceremónia hangosítását.
Nem általunk biztosított – ismeretlen – technikán ezt nem vállaljuk.
– Vállal – e a zenekar kikérést , utcai menetet ?
Nem.
– Mennyi mulatós zenét játszik a zenekar ?
– Igény esetén játszunk tradicionális lakodalmas blokkokat , illetve a menyasszony – menyecsketánc ideje alatt is hagyományos csárdást. Tradicionális lakodalmas zenék alatt értjük a csárdást , foxot , polkát , keringőt . A mai , modern értelembe vett ” mulatós zenét ” Pl. Jolly, Kis Grofo és társaitól egy-egy “kötelező” szerepel a repertoárunkban.De ilyen jellegű zene,csak tényleg néhány,így ha úgy gondoljátok ,hogy az esküvőtökön , rendezvényeteken Ti , vagy a vendégeitek ezt a stílust preferálják , akkor semmiképpen nem a ForYou Party Zenekar a megfelelő esküvői – rendezvény zenekar számotokra .Egész estés lakodalmas/mulatós zenei igényű esküvőt,renezvényt NEM vállalunk!
– Vállalja -e a zenekar az est folyamán felvételről lejátszandó zenék lejátszását ?
Természetesen igen! 🙂
Ezzel kapcsolatban annyi kérésünk szokott lenni , hogy ezeket a zenéket megcímezve aszerint , hogy mely momentumra szánjátok azt . Pl. Nyitótánc…. Meglepetés tánc… Szülő tánc… stb…bármi… küldjétek át nekünk e-mailben.
CD lemez elavult technológia , lejátszásukra nincs lehetőségünk . Pendrive-okkal előfordulhatnak problémák , nem megfelelő formázás…stb.
Mi nem szeretjük ezt a véletlenre bízni ! Mert az bizony senkinek nem jó ha – éppen meg kellene szólaljon a hónapok óta gyakorolt nyitótáncotok zenéje és – meg sem mukkan a cucc , vagy a nagy kapkodásban otthon felejtődött az a fránya pendrive…. : /
Szóval , szerintünk így a tuti !! 😉
– Biztosít -e a zenekar a ceremóniamesternek mikrofont ?
Nos , ez egy érdekes kérdés ! Úgy gondoljuk , hogy egy profi , magára valamit is adó ceremóniamesternek van saját mikrofonja ! Ugyanis az a munkaeszköze !
A zenekar sem kér tőle hangszert , a szakács sem kér tőle kést , és a dekoros sem kér tőle virágot…..
Szerencsére profi ceremóniamesternél ez nem fordulhat elő !! Neki szabad csatornát a keverőpultunkban természetesen nagyon szívesen biztosítunk !
Ha nem lesz ceremóniamester és nektek van szükségetek mikrofonra pl. a beszédekhez , ehhez természetesen biztosítunk mikrofont , csak ezt előre jelezzétek !
– Nem lesz ceremóniamesterünk. Vállalja a zenekar ennek a feladatát ?
Véleményünk szerint , jó ha van ceremóniamesteretek , de ha nem lesz ,akkor az est folyamán felmerülő alap információkat természetesen felkonferáljuk. Bejelentjük az étkezéseket , menyasszonyi tortát , nyitótáncot , menyasszonytáncot…stb.
– Hány fővel érkezik a ForYou Party Zenekar a helyszínre ?
Öt fővel . Négy zenekari tag és a sofőrünk .
– Játszik -e a zenekar a vacsora ideje alatt ?
Nem . Étkezések ideje alatt teljesen felesleges , sőt zavaró is a hangos élő zene. Olyan halkan nem tudunk zenélni , hogy az ne zavarja a vacsora közben beszélgetni vágyó vendégeket. Ez időre halk , kellemes aláfestő zenét biztosítunk felvételről.
– Lehet – e számot kérni a zenekartól ?
Természetesen ! 🙂
Ha tudjuk , szívesen eljátszuk a kért dalt . Nem feltétlenül azonnal , de amint a kérés aktuálissá , odaillővé válik , teljesítjük azt .
– Énekelhetnek – e a vendégek a mikrofonokba , játszhatnak -e a hangszereken ?
Nem.
Ennek több oka is van.
Először is , a hangszerek , mikrofonok rendkívül drágák , némelyik pótolhatatlan . Mivel a szerződéskötéssel anyagi felelősséget vállaltok a zenekar felszereléséért , -erről később bővebben is írunk – ezért nektek is érdeketek , hogy semmiféle baleset ne történhessen . Hogy mást ne is említsünk , egy leejtett mikrofon azonnal százezres nagyságrendű kárt jelent nektek , nekünk pedig óriási bosszúságot , mert nem egyszerű a pótlásuk és azon az estén az az énekes , akinek tönkretették a mikrofonját , már többet nem tud énekelni. Hangszerekkel ugyan ez a helyzet , csak akár milliós kár is keletkezhet bennük . Ez senkinek nem lenne jó!
Másodszor , a mikrofonok éneklés közben gyakran érnek a szánkhoz . Tehát higiéniai okok is közrejátszanak.
Harmadszor , egy bizonyos mennyiségű alkohol elfogyasztása után nagyon sokan isszák magukat ” énekesre “. Ha egy valakinek megengednénk , hogy énekeljen , akkor a másiknak , harmadiknak , és a tizennyolcadiknak is meg kellene engednünk . Higgyétek el , 15 percig ez nagyon vicces tudna lenni , de a második óra ordítozás után Ti könyörögnétek , hogy ne adjunk már senkinek mikrofont a kezébe ….. és akkor itt jönne a sértődés….bezzeg Pistikének lehetett,akkor nekem miért nem…..
Természetesen , ha van egy vendégetek , aki készült nektek egy meglepetés dallal , akkor azt kontrollált körülmények között – egy számára előre beszerelt vendég mikrofonnal – elénekelheti. 🙂
– Mennyi szünetet tart a zenekar ?
Külön szüneteket egy esküvőn nagyon ritkán szoktunk tartani. Az est folyamán amúgy is vannak olyan momentumok , amikor felesleges , sőt zavaró a hangos élő zene.
Ilyenek például a vacsora , éjféli vacsora , menyasszonyi torta kiosztása , vőfély/ceremóniamester esetleges játékai , beszédek …. stb.
Ezek az alkalmak nekünk elegendőek a pihenésre , ügyes – bajos dolgaink intézésére. Hajnalban , mikor már általában semmilyen kötelező program nem szakítja meg a bulit , akkor legfeljebb egy rövid szünetet iktatunk be. Ilyenkor nagyon figyelünk arra ,hogy ezt ne a legnagyobb hangulat közepedte tegyük meg , hanem mikor kicsit lefogyott a táncparkett.
Ha nem esküvőről beszélünk, hanem egyéb családi – céges rendezvényről , ahol nincsenek ezek az esküvőkön szokásos programok , ott nagyjából 1,5 – 2 óránként tartunk rövid pihenőt. Itt is figyelve arra , hogy ne törjük meg a buli lendületét .
– Kérésre betanul – e a zenekar olyan dalt , ami nem szerepel a repertoárban ?
Egy új dal betanulását szívesen vállaljuk abban az esetben , ha a kívánt dal hangszerelése olyan , hogy azt megfelelő minőségben tudjuk kivitelezni és hangi adottságaink is lehetővé teszik ,valamint ezt legalább 3 hónappal előre jelzitek felénk .
– Összeállíthatjuk – e mi , hogy az est folyamán melyik dalokat játsza a zenekar ?
Ha ragaszkodtok hozzá ?!
Ha mindenképpen szeretnétek , akkor megtehetitek ezt is .Bár úgy gondoljuk , hogy nekünk azért jóval nagyobb rutinunk van ebben , de természetesen ez a ti bulitok ! 🙂
Teljes estére szóló track listát is készíthettek , de kiválaszthattok csak néhány dalt , ami nagyon nagy favorit , amit szeretnétek , hogy mindenképpen eljátszunk. Ez utóbbit szeretjük , és azt is , ha nagyjából behatároljátok a preferált stílust . 🙂
Egy – egy dalt esetleg letilthattok , pl. rossz emlék , vagy hasonlók miatt . De azért ne , mert “Jajj , én ezt a számot nagyon nem szeretem ! ” , mert lehet az egyik vendégeteknek meg pont ez a kedvence …….és tuti be fogja kérni ! 😀
Azt viszont nagyon nem szeretjük , ha kapunk egy tiltólistát , amin felsoroltok egy csomó dalt amit nem játszhatunk . Méghozzá úgy , hogy bizonyos előadótól ezt a dalt szeretnétek , ezt meg tilos eljátszani . Ez hatalmas probléma nekünk ! Egyrészt megtöri a mi lendületünket is , másrészt akár hosszú percekig keresgéljük két szám között a listán , hogy ezt most éppen szabad – e játszani , vagy sem . A buli megszakad , a táncolni vágyók meg néznek ránk mérgesen , hogy miért állunk , miért nem jön a következő dal .Szóval, konkrét stílusokat , előadót letilthattok nyugodtan. Pl, egyáltalán nem szeretnétek lakodalmas zenét , ne játszunk Republicot…. ez így rendben van. De olyat ne tegyetek , hogy pl. Hungáriától mindenképpen játszátok a Csókkirályt , de a Csavard fel a szőnyeget tilos ! Ez ellehetetleníti a mi munkánkat is és nem mellesleg igazi ” buligyilkos ” dolog is . És ugye a közös célunk nem ez ! 🙂
– Számlaképes -e a ForYou Party Zenekar ?
Természetesen igen .
– Iszik -e alkoholt a zenekar ?
Itt egy újabb érdekes kérdés ! Sokszor ugyan nem találkoztunk vele , de évtizedek alatt két – három pár azért rákérdezett erre , bár nagyon félve . Féltek attól , hogy esetleg ezt sértésnek vesszük . Nem , nem vesszük sértésnek a kérdést , sőt !!! Teljesen jogos !! Nagyon sokszor hallunk olyat mi is , hogy a zenekar tagjai , vagy a Dj ,vőfély,ceremóniamester többet ittak a kelleténél oly annyira , hogy a dolgukat sem tudták rendesen végezni és emiatt akár ideje korán akár véget is ért az esküvő ,vagy egyéb rendezvény .
Most mondhatnánk azt Nektek , mint mások , hogy neeeeeeem ….. nem iszik a zenekar alkoholt , aztán a Facebookon minden posztolt fotón borospohár van a kezünkben. De nem tesszük ! Igen , megesik , hogy a zenekar tagjai fogyasztanak alkoholt is. De a mennyiség!!! Szerintünk a mennyiségen van a hangsúly! Előfordul , hogy a nagy melegben jól esik egy -egy hideg sör , vagy a vacsorához egy pohár bor …. és , ha az Örömapa büszkén kínálja a saját főzésű házi pálinkáját kóstolásra , azt sem szoktuk visszautasítani….mert illetlenség volna…..na , meg nem is lehet , mert az Örömapák ebben nem ismernek tréfát !! 😀 De azt tudnotok kell ,hogy soha nem fordult még elő velünk olyan , és soha nem is fog , hogy emiatt a munkánkat nem tudjuk a maximális odaadással , a tőlünk megszokott minőségben végezni ! 🙂
– Van -e olyan helyszín , ahová a zenekar nem vállal fellépést ?
Igen , van .
Bizonyos távolságon túl és egyes helyszínekre nem vállalunk felkérést.
A távolságot gondoljuk nem kell megmagyarázni , egyszerűen nagyon messze van a helyszín , a hosszú út pedig nagyon fárasztó . Így már elcsigázottan érkeznénk a helyszínre , és a java még csak eztán kezdődne. Nem tudnánk magunhoz méltó , minőségi munkát végezni , így inkább nagy távolságba már nem vállalunk felkérést.
Bizonyos esküvői helyszínekre , szállodákba , éttermekbe miért nem ? Nos azért , mert véleményünk szerint – és sok más szolgáltató szerint is – alkalmatlanok egy olyan esküvő , vagy bármely egyéb zenés – táncos rendezvény megtartására , ahol a vendégek bulizni szertnének . Nem az esküvő , vagy egyéb rendezvény lebonyolításával van a probléma , hiszen lehet istenien főz a szakács , szuper kedves felszolgálók vannak , és a tulaj , vagy üzletvezető is nagyon érti a dolgát , jó fej és rugalmas. A probléma , amire most mindenképpen szeretnénk felhívni a figyelmeteket – függetlenül attól , hogy mi leszünk – e a zenekarotok , vagy sem – ez a DECIBEL avagy HANGERŐ KORLÁT !!!
Sajnos tapasztalat , hogy bizony a helyszínek ezt – legyünk jó fejek és ne azt mondjuk , hogy elhallgatják – elfelejtik megemlíteni a pároknak , szervezőknek !
Aztán eljön az esküvő , vagy egyéb rendezvény napja , vagyis inkább estéje , éjszakája és rá kell szóljatok a zenekarra , hogy “Kérhetnénk egy kis hangerőt ??!! Nagyon halk a zene ,erre nem lehet táncolni!! ” Hát nem !!!!! Nem kérhettek hangerőt , mert ennyi a max , amit engedélyeznek ezen a helyen. Ha mégis feltolnánk , perceken belül jönnének a rendőrök és vagy véget vetnek a mókának és / vagy megbüntetik a helyet – ami nem is lenne baj ezek után – és a zenekart is . Kollégáktól hallottuk , előfordult , hogy lefoglalták a zenekari felszerelést is . :O
Egyes szállodákban pedig – ugyan nincs hivatalos decibel korlátozásuk , de – a szállóvendégeket zavarja a zene , nem tudnak nyugodtan pihenni. Szólnak a recepción , onnét pedig ugrasztják az egyik emberüket és már le is van húzva a hangerő . Nem érdekli őket ,hogy te akár milliókat hagysz ott nekik ezért az estéért.
Ilyen helyszínen nem lehet bulit csinálni , mert ahhoz elengedhetetlen egy bizonyos hangerő , hogy megmozduljon az ember lába . És itt most ne egy koncert hangerejére asszociáljatok ….. messze nem ilyen hangerőről van szó !! Ha pedig nem tudunk bulit csinálni , akkor miért vagyunk ott ? Ha nem tudunk bulit csinálni , az nekünk a világon a legrosszabb érzés. Ha nem tudunk bulit csinálni ,az nekünk anti-reklám. És , ha előre tudjuk ,hogy az adott helyen , szó szerint fizikai képtelenség lesz bulit csinálni , akkor inkább el sem megyünk oda !!
Nyilván ezt csak olyan helyszínek esetében tudjuk megszűrni , amiről vagy saját , vagy kollégák tapasztalatai alapján tudunk.
Ti hogyan tudjátok ezt elkerülni ? Mert valószínűleg nem szeretnétek így járni. Első körben kérdezzetek rá a helyszínen. Mindenképpen írassátok bele a szerződésetekbe , hogy semmiféle hangerőkorlátozás nincs érvényben a helyszínen ! Ha ezt nem akarják megtenni , akkor valószínűleg valami van a háttérben , csak el akarják titkolni . Ha bármekkora mértékű hangerő korlát érvényben van a helyen , akkor az már problémás ! Ne hagyjátok megvezetni magatokat számokkal….hogy de csak ennyi Db ,de csak annyi Db a korlát….. ha van, és Ti bulizós esküvőt , céges – családi rendezvényt szertnétek , akkor engedjétek el !!!
Gyanús lehet , ha a helyszínnek saját hangtecnikája van és csak arra rákapcsolódva játszhat a zenekar , vagy a Dj.
Lakóövezetekben elhelyezkedő éttermekben és sok szállodában egyébként igen gyakori a hangerő korlátozás !
– Szeretnénk foglalás előtt élőben is megnézni , meghallgatni a zenekart . Van erre lehetőség ?
Természetesen igen ! Mi is szorgalmazzuk , hogyha tehetitek , gyertek és hallgassatok meg bennünket élőben is.
Mivel nyilvános rendezvényeket nagyon ritkán vállalunk , így legtöbbször egy esküvőre , vagy céges rendezvényre tudtok ellátogatni.
Ezt előre le kell egyeztetnünk a párokkal , vagy a szervezőkkel ,de általában nem szokott gondot jelenteni , hogy bevigyünk benneteket egy kis hallgatózásra.
Ha viszont távolság , idő hiány , vagy egyéb okból kifolyólag nem tudtok eljönni , akkor figyelmetekbe ajánljuk itt a honlapunkon , illetve Facebook oldalunkon fellelhető videóinkat , amik javarészt egyszerűen telefonnal rögzített valós felvételek . Nem stúdióban készültek , nincsenek javítva . Olyanok , amilyenek ! 🙂 Szándékosan csináljuk így , hogy valós képet kapjatok a ForYou Party Zenekarról . Ha a felvételek alapján tetszik , akkor élőben még jobban fog ! 😉
https://www.facebook.com/4foryouzenekar/
– Mennyivel előre kell / érdemes lefoglalni a zenekart ?
Ez egy fogós kérdés. Sokszor kérdezik meg ezt tőlünk . Nehéz válaszolni rá . Lehet , hogy a dátumotok még hónapok múlva is szabad lesz , és csak rátok vár , de lehet , hogy egy óra múlva lefoglalja valaki más . Egy -egy dátumra nagyon sok ajánlatkérés érkezik . Azt sajnos nem tudjuk koordinálni , hogy ki kérte az ajánlatot előbb rá . Azt sem szabhatjuk meg , hogy mennyit gondolkodhattok rajta . Legtöbben az ajánlatkérést követő egy – két napon belül lebonyolítják a foglalást , vannak akik egy – két hónap után jelentkeznek újra , hogy foglalnának , ha szabad még a dátum . Éppen ezért dátumot nem tudunk ” félre tenni ” ,” ceruzásan beírni ” stb. Mi azt szoktuk javasolni , hogy ha eldöntöttétek , akkor nincs mire várni . Vannak dolgok ,amiket bárhol , bármikor be lehet szerezni , akár az utolsó pillanatban is. Tortát sok helyen sütnek. Kismillió menyasszonyiruha kölcsönző is van. Öltönyt , cipőt is sok helyről be lehet szerezni……stb. De a legfontosabbak egy sikeres esküvőhöz vagy más zenés – táncos rendezvényhez a szolgáltatók . Zenekar , fotós , videós , ceremóniamester és a helyszín . Ezeket érdemes mielőbb lefoglalni , amint megtaláltátok a számotokra megfelelőt .
– Mindezek ismeretében továbbra is szimpatikus a ForYou Party Zenekar , hogyan tudjuk lefoglalni ?
A zenekar lefoglalásához egy Megbízási Szerződés megkötése , illetve ezzel egyidejűleg foglaló fizetése szükséges.
Ezt az alábbi két módon szoktuk lebonyolítani:
– e-mailben – elküldjük e-mailben a megbízási szerződést , melyet – a hiányzó részeket kitöltve , aláírva , szintén mailben – visszaküldtök nekünk. A szerződésben szerepel a bankszámlaszám , amire a foglalót utalni lehet . Mikor a foglaló is és a szerződés is megérkezik hozzánk , a dátumot akkor tekintjük foglaltnak , és a foglalás tényét jelezzük felétek.
– Személyesen – ez esetben előre egyeztetett időpontban , pécsi helyszínen , személyes találkozó alkalmával kötjük meg a szerződést . Itt a foglaló rendezésére készpénzben van lehetőség .
– Megkaptuk e-mailben a Megbízási Szerződést , mi a teendőnk vele ?
Először is nagyon figyelmesen olvassátok el !
Azt tapasztaljuk , hogy a legtöbb utólagosan feltett kérdésre ott a válasz a szerződésben .
Természetesen , ha bármi nem világos , akkor nyugodtan kérdezzetek!! Mert tudjátok , buta kérdés , felesleges kérdés nincs!! 🙂
Ha elolvastátok , értelmeztétek a szerződést , annak minden pontjával egyet értetek ,akkor nyomtassátok ki , töltsétek ki a hiányzó részeket , írjátok alá . Szkenneljétek be , és küldjétek vissza nekünk . Ha nincs szkennelési lehetőségetek , az sem probléma. Fotózzátok le a mobilotokkal és küldjétek el a fotót.
A szerződésben szerepel a bankszámlaszám ,amire a foglalót el tudjátok utalni. A közlemény rovatba ne felejtsétek el beírni az esküvő vagy rendezvény dátumát . Csak azt,mást ne!
Mikor a foglaló is és a szerződés is megérkezik hozzánk , a dátumot akkor tudjuk foglaltnak tekinteni . A foglalás megtörténtét e-mailben jelezzük nektek .
Ezzel a foglalásotok teljessé válik , egyéb teendőtök ezzel kapcsolatban már nem lesz. Legközelebb akkor kell értekeznünk , mikor már kikristályosodnak a nagy nap részletei. Akkor kérni fogjuk a bennünket is érintő információkat. Ezen kívül bármikor kereshettek bennünket bátran , ha bármilyen kérésetek , kérdésetek felmerülne . Ha egyéb nem adódna menet közben , akkor az esküvő / rendezvény hetének az elején kérünk egy telefonhívást , hogy egy utolsót egyeztessünk ! Ezt mindenkitől kérjük , kivétel nélkül , mert nagyon hasznos ! Sok turpisság , ” jajj, erre nem is gondoltunk “, ” de jó ,hogy mondod ” szokott itt kiderülni, előfordulni ! 😀 De nyugi ! Itt még időben leszünk !! 😉
– Bizonyos ponttokkal nem értek egyet a szerződésben . Lehetőség van – e belejavítani ,átírni ?
Erre nincs lehetőség !
Szerződésünk jogász által ,fogalmazott , de mégis hétköznapi nyelvezetű , mindenre kiterjedő , sok év tapasztalatát magába foglaló , mindkét szerződő felet egyformán védő szerződés. Semmilyen változtatást nem áll módunkban elfogadni ezzel kapcsolatban , zenekarunk csak ebben a formában szerződik .
Bizonyos ELŐRE EGYEZTETETT rendelkezésekkel, feltételekkel viszont kiegészíthető az ” egyéb kiegészítések ” pontban.
– Közeledik a dátum , milyen információk relevánsak a zenekar számára az esküvő / rendezvény részleteivel kapcsolatban ?
Pontosan kell tudnunk ,hogy Ti és a vendégeitek legkorábban hány órára érkeztek a helyszínre, tehát hány órára kell készenállnunk. Rossz idő esetén – nem lesz az ,de azért készüljünk fel rá – előrébb kerülhet – e ez az időpont , vagy időjárástól függetlenül tartható a menetrend ?
Nekünk ez a legfontosabb infó!!! 🙂
Ezen kívül jó ha tudjuk az alábbiakat is :
Lesz – e nyitótáncotok ?… ha igen , akkor az felvételtől fog szólni?…..ha igen ,kérjük átküldeni! Mi fogjuk játszani ? …. ha igen ,akkor melyik dal legyen az ?
Lesz – e szülőtánc , vagy bármilyen helyi szokás van – e ? Mi ezeket nem feltétlenül ismerjük !
Lesz – e ceremóniamesteretek ?…. ha igen kér csatornát a keverőpultunkban ?
Menyasszonyi torta kitolásához mi a Jajj ,de jó a habos sütemény c. dal feldolgozását szoktuk játszani . Ez megfelel – e neketek ,vagy küldtök felvételt a tortához ?
Gyertyafény keringőtök lesz -e ? Ha igen , mi a Gyertyafény keringőt szoktuk játszani . Ez megefelel – e nektek , vagy küldtök felvételt a gyertyafény keringőhöz?
Menyasszony – menyecsketánc alatt mi hagyományos magyar csárdást szoktunk játszani. Ez megfelel -e nektek , vagy ez idő alatt se legyen lakodalmas zene?
– Mit jelent pontosan a rendelkezésre állási idő ?
A rendelkezésre állási idő nem a tényleges zeneszolgáltatás időtartama !
A rendelkezésre állási idő kezdete attól az időponttól számítandó , amikorra a zenekarnak a beszereléssel és hangbeállással végeznie kell.
Ez nyilván az az időpont kell legyen , amikorra Ti és / vagy a vendégek megérkeznek a helyszínre , függetlenül attól , hogy a menetrend szerint kell -e akkor már zenélnünk vagy sem.
Zenekarunk alap rendelkezésre állási ideje esküvő esetében legkorábban 18 órától , legfeljebb 03 óráig terjedő időszak . Ezen időintervallumon belüli bármikori kezdéssel és bármikori befejezéssel értendő.
Hogy könnyebben elmagyarázzuk , íme egy – két példa :
18 órára érkeztek a helyszínre ,erre az időpontra kell készenállnunk. Az alap rendelkezésre állási idő 03 órakor jár le . Igény esetén innentől lépne életbe a hosszabbítás és annak plusz díja.
19 órára érkeztek a helyszínre , erre az időpontra kell készenállnunk. Az alap rendelkezésre állási idő 03 órakor jár le , mivel a 19 órás készenlét is beleesik a legkorábban 18 órától, legfeljebb 03 óráig terjedő időszakba. Igény esetén itt is ekkor lépne életbe a hosszabbítás és annak plusz díja.
17 órára érkeztek a helyszínre , erre az időpontra kell készen állnunk. Az alap rendelkezésre állási idő 02 órakor jár le. Mivel a 17 óra 1 órával megelőzi a rendelkezésre állási idő legkorábbi megkezdését , így az 1 órával korábban lejár. Tehát ez esetben , igény esetén 02 órától lépne életbe a hosszabbítás és annak plusz díja.
– Ha úgy hozza a hangulat , szeretnénk a rendelkezésre állási idő lejárta után után is tovább bulizni. Lehetséges ez ?
Nanááá !!! 😉
A rendelkezésre állási idő vége előtt jelezhetitek felénk , hogy szeretnétek tovább bulizni. Ha Ti nem vennétek észre az idő múlását, mert belefeledkezdtek a partizásba , akkor valamelyik zenekari tag oda fog menni hozzátok és meg fogja kérdezni , hogy mi legyen…. menjünk -e tovább , vagy lassan fejezzük be ?
Ezt eldöntitek és mi e szerint vagy játszunk tovább , vagy pár utolsó ……meg utolsó utáni dallal lezárjuk az éjszakát . 🙂
A hosszabbításnak a zenekari tiszteletdíjon felüli plusz költsége van ,mely az árajánlatunkban is és a szerződésünkben is szerepel összegszerűen és Ft / minden megkezdett órára értendő !
De ne ijedjetek meg, ha belecsúszunk egy következő órába pár perccel ,vagy 2-3 dallal, attól még nem fogunk felszámolni egy plusz órát. 🙂
De olyan nincs , hogy játszunk plusz 40 percet és akkor osztunk – szorzunk és 40 percet szeretnétek fizetni …. ez már bizony bőven egy megkezdett órának minősül , így a teljes óradíj fizetendő érte !
– Mikor kell kifizetnünk a zenekar tiszteletdíját ?
A foglalón felül visszamaradt zenekari tiszteletdíjat és az esetleges hosszabbítás plusz díját minden esetben az esküvő , rendezvény befejezését követően a helyszínen , egy összegben , készpénzben kérjük rendezni !
Utólagos utalásra , hétfőn találozzunk itt meg ott – ra nincs lehetőség !
Megértéseteket köszönjük!
– Mennyi időre van szüksége a zenekarnak a felszerelése bepakolásához ?
Ez nagyon fontos kérdés!!
Sokszor futottunk bele már olyanba , hogy megérkeztünk egy helyszínre és ott még nagyban ebédeltettek , vagy még egy asztal italozgatott , kávézgatott . Vagy éppen az étterem felszolgálói akkor kezdték el rendezgetni az asztalokat ,székeket. Aztán ott várakoztunk egy órát , majd rohanva,kapkodva szereltünk be,hangbeállást nem is tudtunk végezni….szólt ahogy szólt a cucc , nehogy ne legyünk készen mire megjön a pár és a vendégeik. Hiszen ők mit láttak volna az egészből…..a zenekar elkésett. Holott a zenekar ott volt időben , csak a helyszín volt elkésve , vagy csak nem akartak elesni pár vendég fogyasztásának árától sem : /
Mi mindig 2 órával a rendelkezésre állási idő kezdete előtt érkezünk a helyszínre , ugyanis ennyi időre van szükségünk a beszereléshez , beálláshoz.Méghozzá zavartalanul ! Nem kivitelezhető egy zenekari felszerelés felállítása , összeszerelése egy olyan helyen ,ahol jönnek – mennek az emberek. Mindegy is ,hogy idegenek, vagy már a Ti vendégeitek. Amellett , hogy zavaró , rendkívül balesetveszélyes is !
Ezért kérjük , hogy feltétlenül egyeztessétek le a helyszínetekkel , hogy a zenekarnak 2 óra zavartalan beszerelési időre van szüksége , jelezzétek majd nekik , hogy hány órára érkezünk meg !
– Milyen egyéb igényei vannak a ForYou Party Zenekarnak ?
Semmi extra ! Pusztán csak annyi , amennyi bármely más zenekarnak szüksége lenne a zavartalan , minőségi munkavégzéshez.
Étel , ital biztosítása .
Színpadot / zenekari területet áramvételi legetőséggel ( egyszerű 220 v ).
Öltözőt – erről írnánk bővebben , mert gyakran ez az egyszerű kérés nagy nehézséget okoz a helyszíneknek. És nem azért , mert nincs rá lehetőségük , hanem csak egyszerűbb azt mondaniuk , hogy nincs hely , ahol át tudnánk öltözni. Erre mi azt szoktuk mondani ,hogy ” Jajj , de jó ! Akkor legalább így maradhatunk játszósban! ” És láss csodát !!! Rögtön lesz egy helyiség , ahol normális körülmények között át tudunk öltözni. De nagyon nem szeretünk könyörögni és harcolni .Ezért benneteket kérünk meg arra , hogy ezt is egyeztessétek le a helyszínnel és nézzétek meg ,hogy milyen helyiségről van szó. Nem kívánunk külön szobát – persze ha van az extra szuper jó és hálásak vagyunk érte,és a sofőrünk is jobban tud pihenni ott , mint a buszban – ,de egy kultúrált, tiszta helyiségnek – ahová nem járkálnak be percenként a dolgozók , ahol biztonságban ott tudjuk hagyni a civil ruháinkat , ami nem koszos , zsíros , büdös és nem a wc – lennie kell egy helyen ,ahol esküvők lebonyolítását vállalják. Hiszen nektek is át kell majd öltöznötök valahol. Ha nincs mégsem ilyen ,akkor viszont tényleg nem marad más , mint hogy abban a ruhánkban maradjunk,amiben megérkeztünk
– Duó felállásban is ugyan az a repertoár , mint a zenekar esetében ?
Gyakorlatilag igen. 🙂